Promocje
Pajacyk bambusowy różowy
Pajacyk bambusowy różowy
75,00 zł 40,00 zł
Body na ramiączkach VINTAGE ROSE
Body na ramiączkach VINTAGE ROSE
45,00 zł 30,00 zł
Body bambusowe na ramiączkach różowe
Body bambusowe na ramiączkach różowe
55,00 zł 30,00 zł
Czapka bambusowa różowa
Czapka bambusowa różowa
35,00 zł 20,00 zł
Rampers welurowy ZOO
Rampers welurowy ZOO
65,00 zł 25,00 zł
Rękawiczki niedrapki bawełna organiczna czarne
Rękawiczki niedrapki bawełna organiczna czarne
13,00 zł 10,00 zł
szt.
Body bawełna organiczna na ramiączkach białe
Body bawełna organiczna na ramiączkach białe
45,00 zł 30,00 zł
Czapka z supełkiem bawełna organiczna biała
Czapka z supełkiem bawełna organiczna biała
35,00 zł 20,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl