Promocje
Otulacz lniany biały 85x85
Otulacz lniany biały 85x85
64,99 zł 45,49 zł
szt.
Bonetka lniana szara
Bonetka lniana szara
39,99 zł 27,99 zł
Bonetka lniana beżowa
Bonetka lniana beżowa
39,99 zł 27,99 zł
Bonetka lniana zielona
Bonetka lniana zielona
39,99 zł 27,99 zł
Kaftanik lniany beżowy
Kaftanik lniany beżowy
45,00 zł 31,50 zł
Bloomersy lniane beżowe
Bloomersy lniane beżowe
39,00 zł 27,30 zł
Spodenki lniane beżowe
Spodenki lniane beżowe
45,00 zł 31,50 zł
Spodenki lniane szare
Spodenki lniane szare
45,00 zł 31,50 zł
Otulacz lniany żółty 85x85
Otulacz lniany żółty 85x85
64,99 zł 45,49 zł
szt.
Otulacz lniany beżowy 85x85
Otulacz lniany beżowy 85x85
64,99 zł 45,49 zł
szt.
Lniany komplet sukienka i spodenki różowy
Lniany komplet sukienka i spodenki różowy
100,00 zł 70,00 zł
Lniany komplet sukienka i spodenki żółty
Lniany komplet sukienka i spodenki żółty
100,00 zł 70,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty

Zwroty, reklamacje i wymiany

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@nanaforganic.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@nanaforganic.pl lub drogą pocztową na adres ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Wymiany

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Na Twoja wpłatę będziemy czekać 14 dni. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl