Promocje
Prześcieradło z gumką baw.org. białe 120X60 II GAT
Prześcieradło z gumką baw.org. białe 120X60 II GAT
40,00 zł 25,00 zł
szt.
Pajacyk bawełna organiczna czarny
Pajacyk bawełna organiczna czarny
49,99 zł 29,99 zł
Czapka smerfetka bawełna organiczna biała
Czapka smerfetka bawełna organiczna biała
29,99 zł 9,00 zł
Czapka smerfetka bawełna organiczna naturalna
Czapka smerfetka bawełna organiczna naturalna
29,00 zł 8,70 zł
Komplet do wózka
Komplet do wózka
49,99 zł 14,99 zł
szt.
Sukienka bawełna organiczna szara
Sukienka bawełna organiczna szara
79,99 zł 15,00 zł
Bluza dresowa zapinana na skos
Bluza dresowa zapinana na skos
29,99 zł 12,30 zł
Spodenki prążkowane ecru
Spodenki prążkowane ecru
25,00 zł 17,50 zł
Bluza dresowa z kapturem BLUE
Bluza dresowa z kapturem BLUE
24,99 zł 12,30 zł
Spodenki szaro niebieskie
Spodenki szaro niebieskie
24,99 zł 12,30 zł
Spodenki z szeroką nogawką
Spodenki z szeroką nogawką
36,99 zł 12,30 zł
Czapka kąpielowa - kratka
Czapka kąpielowa - kratka
4,99 zł 1,23 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty

Zwroty, reklamacje i wymiany

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@nanaforganic.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@nanaforganic.pl lub drogą pocztową na adres ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Legnicka 56, 59-500 Złotoryja

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Wymiany

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odsyłaną paczkę i ponowny zakup wybranego produktu. Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś. Jeśli wolisz poczekać z jego opłaceniem do momentu otrzymania refundacji za odsyłany produkt to składając nowe zamówienie wybierz płatności przelew bankowy. Na Twoja wpłatę będziemy czekać 14 dni. Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl